czwartek, 15 maja 2014

Szydełkowy króliczek w wersji home



Uwielbiam dzieci w przebraniach. Są w nich do schrupania :).
Był taki okres, że spędziłam bardzo dużo czasu szperając po Internecie za fajnymi pomysłami na strój dla niemowlaka. I powiem Wam, że w zasadzie nie ma chyba zwierzątka, za którego nie da się przebrać dziecka! Byłam zachwycona tym, co oglądałam.

Widziałam, że stroje są wykorzystywane najczęściej przez fotografów dziecięcych do rodzinnych sesji zdjęciowych. Ale wyszłam z założenia, że skoro mi się podobają to dlaczego nie miałabym mieć też takiego w domu mimo, że nie jestem fotografem :).
Skoro umiem robić na szydełku (niedużo, bo niedużo, ale zawsze to już coś) to sobie jakoś poradzę. Pokombinuję, popróbuję i powinno się udać :).
Gdybyście też chciały szukać strojów możecie wstukać sobie w google kilka haseł, np. newborn photography props, baby hat, crochet newborn, crochet baby. Ja lubię korzystać też z etsy.com, gdzie sprytne mamy sprzedają swoje rękodzieła. Oglądam tam obłędne cudeńka :).
W końcu zdecydowałam się na strój króliczka.
Niestety, robiąc go (a było to już kilkanaście miesięcy temu) nie pstrykałam zdjęć z powstawania. Teraz próbuję odtworzyć  wg jakich wzorów go dziergałam :).
Generalnie strój składa się z dwóch części: czapeczki i majteczek.
Znalazłam przed momentem wzór na czapeczkę na blogu Justyny:
Uszka dorobiłam po prostu na wyczucie, majteczki składają się z dwóch zszytych prostokątów :).
Do majtusi od wewnątrz doszyłam polarek, bo bez niego były wiotkie, nie układały się ładnie; a ogonek to pompon wypruty z czapki znalezionej w szmateksie :).

Zobaczcie, co mi wyszło :)







 xXx Aga xXx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz